2009

2009 var året då jag...:

1. Fick uppleva världens största fotbollsturnering, Gothia cup.
2. Insåg att jag inte ville ha människor som jag inte kunde lite på som vänner.
3. Fick ha världens bästa konstigaste tränare.
4. Fick vara på en cup där det aldrig blev mörkt och spela fotboll nästan i midnattssol på Piteå Summergames.
5. Vann serien med mitt underbara lag!
6. Fick MVG i alla ämnen utom Idrott där läraren inte delade ut några MVG:n men ändå fattade ingen att jag också jobbar för mina betyg!
7. Gick klart mitt första år på högstadiet
8. Förstod fullt ut hur underbar Håkan Hellström är och lutade mig mot hans musik.
9. Var på en konsert med Håkan Hellström, de två underbaraste timmarna i mitt liv!
10. Fick nya vänner men gled ifrån andra.
11. Bestämde mig för att börja dansa.
12. Saknade min storasyter som bor i Malmö sjukt mycket.
13. Blev grym på vågsurfing.
14. Kände mig för liten.
15. Skulle ha tappat bort mig själv om jag inte hade Håkan Hellström.
16. Hittade min egen klädstil och personliga stil och skitit i vad andra tycker om mina kläder.

GOTT NYTT ÅR!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0