Bara dårar rusar in

Ja ännu en låttitel som rubrik. Denna gång av den underbare HÅKAN HELLSTRÖM! Btw så förolämpade min Kalle Anka-pocket honom idag genom att skriva Kråkan Gnällström!!! Jag funderade på att sluta läsa Kalle Anka men den är ju så grym så jag förlät Kalle. Idag har jag och Lovi storasyster haft Vänner-maraton... Det var skitkul. Vänner är seriöst det grymmaste programmet som nånsin gjorts. (Har jag nämnt det innan???) Anyway så känner jag att jag inte har nåt annat intressant att skriva... Det finns inte så jättemycket att rapportera här i från skogen. Fast idag har vi åkt ännu mer skridskor och nu snöar det. (Intressekramp???) Okej jag ska sluta skriva dessa onödigheter nu och låta er njuta av dagen-före-dagen-före-dopparedagen! Puss

PS. Ska kolla på dagens julkalender på svt play nu. Julkalendern ÄGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0