Café 60

Hejsan. Dagen har varit ovanligt trevlig. Den började med Luciafirande i skolan=alla killar från nian i luciatåget sjunger falskt och det är skojigt. Sen julpysslade vi och jag gjorde snygga julkort och skrev min önskelista på ett fint rött papper. Utomordentligt vackert blev det. Jag fick även ett pyttelitet julkort från Emma och ett lila från Jacque. Höhö. I alla fall slutade vi klockan tolv. Eftermiddagen var den trevligaste delen av dagen. Jag Anki och Tess skulle träffa Sara och Elsa från vår förra klass och fika. Jag blev kär i cafét och vi satt kvar i 2 och en halv timme och snackade. Om typ allt. Jag hade inte träffat dem på skitlänge så det var supermysigt och vi hade massvis att flumma om. Café 60 ligger på Sveavägen 60 och det var fett mysigt fast liiite höga priser men vad gör man inte? Haha vi satt kvar tills bordsserveringen hade gått hundra nummer och kommit tillbaka till våra. Då planerade vi att skoja och nästan sno nåns beställning men de hade bytt färg på lapparna. Buhu :( Ikväll blir det väl att titta på idolfinalen. Och imorgon fotbollsmatch. Woho! Ha en trevligt fredag. Pöss

PS. Sorry för inga bilder typ men det ska förhoppningsvis åtgärdas vid jul...


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Julkortet du fick av mig ÄGDE ! ;D HAHA ! x) <3<3<3<3

2009-12-11 @ 21:57:07
URL: http://jjwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0