Lördag Nördag

Höhö fatta ni min grymma ordvits? Jag har så sämst humor. Vi borde döpa om Lördag till Nördag istället för jag är en sån stor nörd. Men nördar har också kul ska ni veta. Vi vann matchen idag med 2-1 och jag gjorde värsta grymma målpassen. Snyggaste genomskäraren till Frida.

Men idag blev det snö! Fett mysigt. Jag tycker att vintern har varit lite långsam i år, men nu verkar det som den har bestämt sig för att komma på riktigt! Tänk vad kul om det skulle bli en vit jul trots allt. Men nu ska vi inte hoppas för mycket. Okej det ska vi vissst det. Jag hoppas på en vit och kall jul!

Hade velat ha en kompis hemma här ikväll men Didd kunde inte så jag får kolla på Ice Age utan den flummungen. Jag kan ju alltid ta och tala om vad vi får till middag här hemma. Det blir saffranspasta med räkor. MUMS. Jag är hungrig, men det är jag i och för sig typ hela tiden.


Tänk om julafton kunde bli så här! Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0