Globetrottern är hemma igen

Sjukt mycket intryck och upplevelser de senaste tio dagarna, jag kommer inte ens ihåg hälften av allt. I alla fall var båda resorna till Italien och till London mycket mycket lyckade. Och vädret var underbart på båda ställena. Jag kan inte riktigt beskriva allting, låter bilderna tala för sig själva istället:


Skavsta flygplats 06:15


Charlie är cool på planet


Bergamo flygplats Milano 10:45


GANSKA najs hotellpool :-)





På väg till första träningen...


Hanna och Lotta :-)


Stor kyrka i Milano


Frida är cool


Bada i poolen! Matte är cool i mitten...


Mathilda hoppar i poolen


Haha här ser det ut som om Matte ska hoppa i själva Gardasjön! Men det gjorde hon inte...




En massa händer... Inga kommentarer

 


Frida, Matte, Lotta & Nora vid poolen

Mattes gosedjurskanin som heter Kaninis är min bästa vän.

 


Fridas allra snyggaste min!


Hej på er psykstörda vänner.


Ehm. GLADA var ordet.


Gardaland, tjoho!

Det var Italienbilderna, det. Bilderna från London kanske får komma i ett senare inlägg, för jag orkar inte. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0