Shine shine shine on

SOL. Det känns som att jag skriver ett glatt inlägg om solen typ varannan dag. Men det är inte mitt fel att det hittills har varit ovanligt bra väder den här våren. En glass till blev det idag i alla fall, nästan ett måste när det är så soligt och varmt. Gick utan varken jacka eller tjocktröja efter skolan! Om det fortsätter vara soligt hela tiden kommer hela min månadspeng gå till glass. Inte mig emot x) Glass är alldeles för gott för att man ska orka vara snål. Idag ska jag träna fotboll som vanligt, det blir förstås KUUL. Men imorgon blir det ingen fotboll utan TIMO RÄISÄNEN-KONSERT!!! Tjihooo. Adjö
Haha random bild från Italien. Det var härligt, det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0