I wish I was special

Mångamånga intryck. Skolstart. Timo Räisänen. Möjligtvis den sista riktiga sommardagen, med picknick och allt.

Först: TIMO VAR BÄST. Jag menar det. BÄST. Efter Håkan, den bästa konserten jag varit på. Min dator är sönder, så jag inte dela med mig av mina GRYMMA skarpa foton. (på riktigt) Men. Jag tog kort med honom! Inte beskriva sönder saker. Nej. Han var underbar. Han är så charmig, så. TACK TIMO. Jag kan inte beskriva det tillräckligt bra. "Creep" var fanstastiskt vacker.

Sedan är det det där hemska som kallas skolan. Jag fick en panikattack igår kväll för att det liksom bara slog mig. Men det gick bättre än förväntat. Mycket bättre, faktiskt.

Sen var det ju så fint väder denna dag. Så det blev en picknick. Jag har inte tid och ni bryr er inte så mycket, så... godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj, han är så trevlig.

2010-08-24 @ 17:06:34
URL: http://workingclassking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0