Poppigt dag två

Andra dagen på Popaganda var nästan lika sjuk som den första. Dock var det få band som jag riktigt kände till, men det blev positiva överraskningar i engelska Hurts och framförallt HOT CHIP. Jag hade hört en låt av dem förut, men vi kom så långt fram så det spelade ingen roll. Helt fantastiskt. Jag blev överväldigad över hur lätt det var att dansa, hur enkelt fötterna bara rörde på sig. En liten musikalisk frälsning, skulle man kunna säga. Spelningen var galen. Vi hoppade i princip från början till slut, men det var aldrig tröttsamt. När timmen var slut var det som om fem minuter hade gått. Här får ni en länk. Snälla. Lyssna. Och tänk er hur fantastiskt detta är live.

http://open.spotify.com/user/majalovisa/playlist/6ZhqHqPLubPmWRUkEfWlvE


Okej eftersom jag är så sjukt oteknisk får ni helt enkelt kopiera och klistra in. Var så snälla att göra det. Ajö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0