Fantasilös

Hej eller goddag. Jag har inte mycket att säga och jag tycker egentligen inte om när man bloggar utan att ha något att säga men så här i jul-sluta-skolan-längtan-tider har man väl ändå något att klämma fram. Jag längtar något sjukt till imorgon. Imorgon klockan elva kommer jag ha (gjort klart mitt framträdande och förhoppningsvis inte gjort bort mig) och slutat skolan. Jag kommer ha mina betyg i handen som egentligen inte spelar så stor roll för jag går ju bara i åttan och allt är inte så farligt än. Men sen. Tre veckors sovmorgnar. Bara det är värt allt jag gjort den här terminen.

Jag har ändrat mig om en sak. Det här är världens bästa jullåt. I en bättre tappning än originalet. Jag upptäckte förresten en grym låt på p3 idag, här har ni den. Sjukt najs.


Juljuljuljul. Julbild också. Från Gamla stan. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0