I'm sorry it wasn't one of these movies.

Jag. Är. Så. Trött. Så trött, så trött. Jag var uppe till halv fyra inatt, i en fotbollshall i Spånga. Det blev en andraplats till slut och det var vi nöjda med. För finalen började en kvart en efter semifinalens slut och klockan var halv tre. Jag spelade tyvärr inte de två sista matcherna, men jag är glad över att knäna fungerade i två matcher. Sedan, ju mer tiden gick, blev jag tröttare och tröttare och till slut satt jag bara där på avbytarbänken och skrattade. Herregud. Sen sov jag hos Leo. Och fick nybakta scones till frukost och lekte lite med hennes hund. Nu tänker jag nog inte resa mig upp ur soffan på hela långa dagen för jag är så trött så jag inte vet vad jag heter.



Ni som har DN borde läsa en intervju med Robyn idag. För hon är så tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0