Aldrig ensam

En låt av Jonathan Johansson som är häärlig. BOF-veckan (Bild och form) är nu igång i skolan och vi ska rita perspektiv. Det går faktiskt hyfsat bra för mig trots att jag aldrig har förstått poängen med att sitta och dra streck över ett papper. Senare i veckan ska vi göra en väska. Symaskiner hatar mig. Men jag ska charma dem så att jag kan få mitt VG i syslöjd. Det kommer gå BRA. Hoppas jag. Helgen i Idre kändes som precis det jag behövde. Jag slapp tänka på stress och skola i tre dagar och lät mormor skämma bort mig lite, var med mina fina kusiner och åkte skidor. Att jag sedan höll på att tappa alla fingrar och tår är som man säger en annan femma... Efter den kreativa skoldagen begav jag mig till pendeltåget som var försenat typ en halvtimme. Hej snökaos. Sedan var jag en god vän och hängde med Jasse och fikade så att hon hade lite sällskap innan sin dans. Nu är det dags att sätta på 'Aldrig ensam' för tionde gången denna timme och låta hjärnan vila. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0