Hej hopp galopp

En rubikskub. (Stavas det "rubix" eller "rubiks"...?)

 

Idag har jag varit duktig och redovisat matten och gjort läsförståelsedelen på franskan. Det går bra nu. Jag har gjort hallonsmoothie till mellis, det är så himla gott! Men jag råkade spilla ut typ hälften på köksbänken... Bra jobbat. Nu ska jag ta det lite lugnt och ikväll är det träning i Kista. Jag börjar seriöst tröttna på den där salen, övningarna vi gör där och att vara inomhus. Jag vill ut och spela! Men det var ju inomhus vi vann Träbollen i och för sig. Fasen vad vi var bra. Nu ska jag bjuda på en fin liten vits:

- Hello. I would like an ice-cream, please.
- I'm sorry, what?
- ICE CREAM!!!! (skriker högt)
- Yes I can hear that...

Okej ni kanske inte fattade för det är mycket svårare att fatta när man skriver än när man säger den. Människan skriker när han/hon säger ICE CREAM!!! I scream! HAHAHAHAHAHA!!!! Som ni vet. Sämst humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0