Kreativiteten flödar

Sy och teckna, hela veckan. Man blir ju helt överkreativ. Eller inte. Jag följer instruktioner på ett papper som ska hjälpa mig göra en på en väska. Men jag fattar inte insrtuktionerna så läraren får förklara typ allt för mig x) Denna torsdag har bjudit på lite otur. Eller snarare två grejer som jag inte gillar. Det ena var att jag fick reda på mitt betyg på SO-kursen som jag hade jobbat skiten ur mig för att få ett MVG. Och så kommer den %&/&&()=()/&) läraren och säger att jag bara fick VG. Och jag vet att jorden inte går under, men det är ändå den första kursen jag inte fått MVG i och dessutom den jag jobbat mest med så det känns surt. Den andra grejen är att jag är sjukt avundsjuk på Frida i mitt lag. Hon ska nämligen gå på Kents konsert ikväll! JAG VILL OCKSÅ.



Detta är ett fantastiskt bra album. Jag är så sjukt avundsjuk ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: emma

alltså det var faktiskt sjuukt konstigt att du inte fick mvg, din var typ bäst!! :o

2010-02-25 @ 18:18:28
URL: http://emmasstil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0