Måndag

Jag vet. Jag har mycket fantasi. Men i alla fall. Idag i skolan gjorde jag typ klart min tidning! Känner mig fett stolt över den, en helt egen tidning liksom! Sedan efter skolan följde Jasmine med mig hem ett tag för hon skulle dansa ikväll och så skulle hon typ hunnit vara hemma i en kvart. Det var mysigt det. Hon försökte hjälpa mig med en ny header, men datorn dampade lite så det blev inte så. Fast vi hann göra ett collage som senare ska bli header! Snart ska jag äta lite tomatsoppa och sedan dra till Vällingby där vi har special-knä-styrka-balans-träning. Ikväll kommer min moster hit till Stockholm, hon bor i Halland och vi träffas inte så jätteofta så det blir kul. Vi hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0