Ensamheten

Rubriken är ingen depression utan en grym låt av Kent från deras nya album Röd. Idag var Sara och hälsade på i skolan för hon hade studiedag! Mycket trevligt att träffa henne. Men jag måste säga att jag snart inte står ut med kursföreläsningarna. Även om det bara är två timmar i veckan så känns de två som timmarna som tortyr. Typ inget syre och sen är det alltid (utan undantag) massa idioter som sitter och snackar hela jävla föreläsningen! Eller inte fattar och ställer extremt dumma frågor. Hur bra humör man än var på innan en kursföreläsning kan man vara säker på att vara sur som en citron en timme senare.

Behövde bara få ur mig det. I alla fall. Efter skolan fikade jag med Sara och snackade om saker som hänt sedan vi sågs sist. Mycket trevligt det. Sen delade vi på en chokladtårta som var sjukt god. Klockan halv fem var det dags för den timmen i veckan då jag dansar. Dansen är underbar. Improvisationen speciellt. Sedan åkte jag till farmor och farfar och mötte upp mamma och Lovi på vägen. Åt middag där och kollade på "På Spåret". Mycket trevligt program det. Ououh nu vet ni inte om jag är ironisk eller inte... Okej dags att avsluta detta inlägg. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0