God morgon 10-talet

Jaha. Då var det första hela decenniet i mitt liv över. Ett decennium fullt av upplevelser, från treåring till trettonåring.

Som vanligt exploderade tusentals raketer vid midnatt, lite innan och även efter. Man hörde smällar överallt från 22 till 01. Det var supersnyggt. Jag försökte ta lite bilder, men det blev mest ljusgrejs så jag gav upp och njöt istället. Just nu kollar jag på grymma konsert-DVD med Håkan Hellström från Peace&Love och får flashbacks från Grönan. Så sjukt underbar den människan är. Förresten kanske ni kommer ihåg i ett inlägg för ett tag sen bad jag er rösta på honom i P3 populärs omröstning om 00-talets bästa svenska låt? HÅKAN VANN MED 'KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG' !!!! TJOHO. Och för er som inte gillar Håkan så är det alltså bevisat. Han är Sveriges mest älskade och bästa artist från 00-talets början till dess slut. Där fick ni allt så ni teg. Idag planerar jag att inte göra så mycket, mest sitta hemma och kolla på Håkan och återuppta bekantskapen med Björn Gustafsson - ett livsverk. Tjockt najs. Sen ikväll kanske det blir bio (ska övertala pappa att se 'Upp'! Tecknad/animerad film ÄGER)
Hoppas ni får en bra start på 2010!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag röstade på honom ! HAHA ! ^^ <33

2010-01-01 @ 19:45:19
URL: http://jjwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0