Tjoho! säger Maja när det finns pannkakor kvar från igår

Yeah. Idag hittade jag pannkakor när jag kom hem. Då blev jag lite gladare. Inte för att jag var ledsen innan, men man kan ju bli gladare ändå. I skolan jobbar jag med att typ göra en egen ö. Och idag gick det faktiskt framåt. Jag var fett seriös och skrev om min stats ekonomi och andra tråkigheter. Nåväl. Det hör inte hit att höra det är bara en grej man kan göra. (Vissa av er fattade nog inte vad jag menade där och då säger jag bara: Björn Gustafsson - ett livsverk!) Jaja. Ikväll är det träning i Kista, kl. halv åtta. DET BLIR NAJS. Speciellt najs är det att det är inomhus eftersom det typ är snöstorm ute. Just det. Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0