Trötter

Ojojoj vad jag blev trött. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Kanske för lite sömn+förkylning? Låter logiskt.

Nu har jag typ 300 nya spår i min Ipod. Bl.a 'Ensamheten' med Kent som jag missbrukar just nu, den är genialisk. Måste dock köpa hela albumet 'Röd'. För det är grymt. Lovi fick massa musik av sin kompis i födelsedagspresent som jag jag alltså också kan ta del av tack vare vårt grymma Itunes-bibliotek. I dessa spår ingick Kent-boxen: 1991-2008. Underbart. + en massa andra grymma artister.
Anja Pärson kom trea i storslalomen idag för er som undrar. Jag gillar alpin skidåkning fett mycket och har åkt minst en vecka varje år sedan jag var typ... två? Jaja. Ikväll kommer Linn hit iställer för Didd för Didd kunde tyvärr inte... Men det blir Kenny Starfighter i alla fall! Och kanske lite Håkan Hellström - Live på Peace&Love? Å just det på tal om Håkan och Peace&Love så kom det en väldigt hemsk nyhet igår. Om Håkan kommer till Peace&Love (vilket ha troligen gör) så kommer jag inte kunna se honom. Det är samma datum som Piteå Summergames i år också och det suger. Riktigt mycket. FASEN


Kents 'Röd' skivomslag


Och så en underbar bild på en underbar person:
HÅKAN HELLSTRÖM (detta är förresten bilden som
är på min plansch som jag fick i julklapp)

Klart slut vargtjut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0