Godmorgon

Jag sov jättelänge alldeles utan att vakna en enda gång. Det är jag ganska stolt över med tanke på de problem jag brukar ha med att sova länge. Det regnar ute idag och det innebär att jag mest ska vara inomhus och mysa. Typ dricka te och tjocka mig hela dagen, ända tills jag ska spela match ikväll. Frida ska få vara med och tjocka sig också, hon kommer hit om en stund. Frida tycker jag är k00l, fast lite töntig. Awesomeness på det. Ikväll kommer Malmö-Jonna hit och henne har jag inte träffat på tre månader! Så det blir supermys att vara med henne i helgen :) Nu: Frukost och läsa tidningen


Så här kul brukar vi ha...

Kommentarer
Postat av: Friiidaahh

Jag är så jävla het.



Fick typ värsta uppenbarelsen, jag lyssnade typ på Timo när 'Let's kill ourself a son' var värsta poppis-låten. k00lt, va?

2010-06-11 @ 19:15:52
URL: http://workingclassking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0