2 veckor och 2 ½ dag kvar!

Gardasjön

Herregud. Kändes inte länge sedan vi började samla ihop pengar och snacka om vart vi skulle åka. Nu är det bara två veckor och 2 ½ dag kvar tills vi drar till Italien! Sol, värme, sköna människor, kolla på fotboll på San Siro (Inter!), äta mycket pasta och glass och självklart spela massa fotboll. Jag längtar ihjäl mig. Nej, inte riktigt. Det skulle ju vara tråkigt om jag dog INNAN vi åker till Italien. Haha. Och nu är vi ute och spelar fotboll lite grann också, det blir träning nu om en timme på Stora mossen som de till slut har skottat. WOHO

PS. Jag stod i disken idag, det var däremot inte så kul...


Kommentarer
Postat av: Siri :)

SV: Den första är Himlen är oskyldigt blå med Ted Gärdestad och den sista är Ingenting med Kent ;) <3

Mm du såg ut ha väldigt kul i disken...

2010-03-16 @ 17:49:25
URL: http://siri.devote.se
Postat av: my

LÄNGTAR !!

2010-03-17 @ 16:01:02
URL: http://kuiners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0