Hushållare

Idag känns det som om jag driver ett eget hushålle. Först var jag tvungen att handla middag till mig själv för jag ska äta tidigt innan alla andra har kommit hem... Sen åkte jag till Thorildsplan och hämtade Vilda på dagis. Och gick hela vägen hem med henne. Och nu lagar jag mat... Eller jag tittar snarare på potatisar som ligger i ugnen. Och äter vitlöksbröd. Tummen upp för det. Om en halvtimme ungefär åker jag till Olovslundsskolan för att ha ett teoripass med laget. Vi ska typ gå igenom lite spelsätt och sånt och snacka om helgens tränijngsläger. För er som inte vet ska jag åka till Oxelösund imorgon för att spela fotboll imorgon och på lördag. Det blir najs. Första utomhusträningen på typ hundra år! Nu blir det middag i min ensamhet... Snyft och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0