Man bör ha långa naglar när man ska skala apelsin

Jag är så teknisk. Hömhöm. Nyss råkade jag trycka på något så att texten i hela inlägget blev skitstor, så nu börjar jag om igen. Idag har jag ätit en apelsin. Det var mumsigt. Apelsiner är underskattade. När man ska skala apelsin är det bra att ha långa naglar, och det hade jag som tur är. Sedan kan det ju diskuteras vad som är långa naglar och inte, alla har sin syn på den saken...

BAJS min TV funkar fortfarande inte! Den funkade inte igår heller och jag fattar inte vad felet är. Prutt. Och jag har ont i nacken. Men som tur är får jag spela fotboll ikväll för första gången sedan innan sportlovet och det blir ju roligt. Ja, eftersom TV:n inte funkar får jag väl surfa omkring lite och sedan springa iväg på träning =) Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0