Nämen se goddag

Nu är jag glad igen. Farmor och några andra personer räddade mig från min tulpanångest genom att köpa lite så nu är jag inte en surmulen tonåring längre. Bra va? Och dessutom ska jag träffa lilla Didd ikväll och kolla på Harry Potter! Såklart ska vi även vara med på Earth hour (även om ingen annan kommer märka det eftersom hon bor på en gård mitt på landet...) Men det gör inget. Vi ska nörda loss ikväll säger jag bara. Harry Potter-nörda. Imorgon är det match mot Aspudden (kvartsfinal i Ersan pokal) som är ett riktigt bra lag som vi fick stryk av i höstas. Men det skall ej upprepas!

PS. Glöm inte att imorgon blir det sommartid (eller rättare sagt inatt kl. 02.00) vilket betyder en till timmes ljus på kvällarna!


Tänkte även tillägga att jag längtar tillbaka till det här. Gothia Cup!

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: Okej :D Dom var fett snygga! :D

2010-03-27 @ 15:49:23
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0