LYCKA

Måndag och skola igen. Efter en underbar och solig vecka i Trysil kändes det väldigt konstigt att komma till skolan som om det var vilken vanlig dag som helst. Men det tar vi med ett leende eftersom livet trots allt är härligt. Om man tar i lite och är positiv är faktiskt våren på väg och jag har en fantastisk månad framför mig. Nu i helgen drar fotbollssäsongen igång med ett miniträningsläger i Oxelösund (enda minuset är att jag nog missar min älskade danstimme...). Helgen efter det, 20-21 mars tror jag, ska jag åka till Åre med pappa och Lovi. Sedan är det bara en helg kvar och efter det är det påsk och ITALIEN! WO! Även om skolan inte går precis som jag vill just nu och det är GANSKA stressigt med NO så är livet jäkligt bra just nu. Skolan är inte allt och vi kommer inte bli arbetslösa om vi inte har MVG i alla ämnen. Så det så. Och våren är faktiskt på väg. Solen har kommit tillbaka. Och plusgraderna med. JAAAAAAAAAAAA!!! Snart är det dags för vårskrik och converse. Nu är det dags att bjuda på lite fina bilder från veckan i Trysil. OBS! Min syster och hennes kompis är konstiga.

 





Anna-Lena :) Hon krossade sin fot för några år sen och nu var det första gången hon åkte skidor på
typ fem år. Det gick jättebra för henne och det märktes typ inte att hon inte hade åkt på så länge!


Hömhöm. Jag blev lite konstig efter att ha varit med de här i en vecka...


Godmorgon Trysil!


Mamma. Diggar ljuset i den här bilden...


Hejsan jag hittade en bild där jag inte såg mupp ut.

 


Jag är glag och Lovi är sur efter att jag vann över både henne och mamma i en tävling.
Lovi ville ha revansch, men det fick hon inte MOHAHAHAH


Avlång norsk chokladkaka. Notera att den ser ut som Marabou fast avlång, men den heter Freia...
Mycket skumt om jag får säga det själv.


Belgisk våffla är GOTT.

 


Lovi är glad i solen, vem är inte det?


Oh det går så fort att åka sittlift! Ser ni inte vinddraget?


Ester och Lovi leker fjortisar/brats på after-ski i SOLEN!


Tummen upp


Man kan inte bli trött på solsken


Ja som sagt. De smittar av sig med sin konstighet.


Och så förstås en gruppbild: Jag, Lovi, Ester, mormor, morfar, mamma, Elias. Calle bakom kameran
och Jonas var ute på längdtur.


Elias och jag på väg upp i liften :)


Detta är min storasyster som konstverk med hjälp av en jongleringsboll och ett rep


Ester på väg hem. Nu är det dags att avsluta detta inlägg. Hoppas ni gillade alla finfina bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0