Up Close

Dans är fint. Så är det. Både att dansa själv och att se på dans är underbart. Idag hade jag sådan tur att jag göra både och. Efter min egen dans mötte jag Bi och Lovi för att äta lite och sedan gick vi till Dansens hus för att se Cullbergbalettens Up Close. Den bestod av två olika verk med paus emellan. Den första förstod jag inte riktigt, den var lite seg och kanske en aning för flummig för mig. Men den andra delen var så fin och snygg att den vägde upp hela intrycket. Jag kan inte förklara hur det var eller varför det var så bra, men det var vackert.

GAH! Datorn har ryck och hakar upp sig ungefär varannan minut så det här inlägget bör avslutas utan bilder innan jag börjar slå på datorn alltför mycket. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0