24 maj 2010

Jag hade inte direkt världens bästa dag idag. Det var ovanligt svårt att ta sig upp ur sängen imorse och sen märkte jag att det regnade ute när jag gick hemifrån. Sen förlorade vi semifinalen i DM mot Aspuddens fotbollsskolan. I och för sig väntade vi oss inget annat än att förlora, men ändå... Och under uppvärmningen fick jag bajsont i min högra vad, det kändes som värsta knuten och jag kunde typ inte springa. Men det blev lite bättre under matchen, dock känner jag fortfarande av det. Hanna sa också att det lät som typ exakt samma grej som hon har och det är BAAAJS. Så jag köpte choklad (folk säger väl att man typ blir glad av det?) och nu sitter jag och kollar på Simpsons. Får se om jag tränar ikväll, kanske ska vila och se om vaden blir bra igen. BÖÖÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0