Låt det få vara så här

Ni vet, när solen är framme har man inte riktigt lika mycket tid att sitta inne och ägna sig åt sin fina blogg. Igår och idag har jag sugit åt mig så mycket D-vitamin som möjligt. Igår genom att ligga på en brygga här hemma och nästan somna med Håkan Hellström i lurarna och sedan äta middag i båten med pappa och Vilda. Och så fotboll så klart :-P Idag var vi en moské och diskuterade islam med en muslimsk tjej. Det var lite intressant att höra hur hon såg på saker. Men det bästa var solen och värmen. Lunch i Björns trädgård och stadsvandring med glass i Gamla stan. Efter att vi hade slutat kl halv ett åkte jag, Emma, Elina och Maja till Kungsträdgården för att titta på de fina körsbärsträden där. Det var jättefint verkligen och jag tog bilder :-D JAG ÄLSKAR VÅREN. Låt det få vara så här. Länge.


Lunch i Björns trädgård med coolingar :-)


Hihihi förlåt Tess...


Hanna är snygg som vanligt :-)


Jessica och Siri på stadsvandring i Gamla stan :-)


Mårten Trotzigs gränd är jättesmal.


Hihihihi Maja


Elina i Kungsträdgården


Körsbärsblommor :-)


Hihi


:-)


Snyggingar


Hellströms :-)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

2010-05-12 @ 17:16:21
Postat av: Jasmine

Såklart du är snygg!;D

2010-05-12 @ 17:16:44
URL: http://smultronunges.blogg.se/
Postat av: Siri

Men Maja, hjälp! Som jag ser ut på den där bilden :O :O :O

2010-05-12 @ 23:14:24
URL: http://siri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0