No time to think of consequences

Jag och Linn fick MVG på orienteringen. Awesomeness. Fast Linns sko blev väldigt lerig och jag hade ont i halsen. Nu är det helg för min del för jag har studiedag imorgon (det betyder verkligen inte att man ska studera). Så jag och Hanna ska gå på jakt efter en varsin skolavslutningsklänning (<-- långt ord?). Hon vill tvinga mig att kolla på Erik Grönwall. Han ser ut som att han ska sprängas när han sjunger höga toner (ojdå Hanna kommer döda mig om hon läser det här...) (Kolla vad många paranteser det här inlägget har). (Jättemånga). Okej. Dags att sluta innan detta går helt överstyr. Adjö.

 


Hoppsan. Det gick överstyr ändå. Awesomeness.


Kommentarer
Postat av: Maja

Snygging där ! ;) <3

2010-05-27 @ 20:38:12
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Blå kartong

AAAAAAAAweeeesoooomenEEEEEss!

2010-05-28 @ 07:47:20
URL: http://workingclassking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0