Skol-DM

Skol-DM började idag så vi spelade fotboll hela dagen på Åkeshovs BP. Och det gick faktiskt grymt bra! Vi mötte Björkebyskolan först och vann med 4-1. De hade många spelare från Bele Barkarby med så det var najs. Sen mötte vi Äppelviken där typ hela 96-1 spelar. Hela deras skollag bestod av tjejer från 96-1 och 97-1. Vi vann över dem med 2-1 :-D Så nu blir det slutspel för Kunskapsskolan Spånga. Woho! Men vi spelade två matcher på raken 2*30 minuter, tillsammans blir det 120 minuter matchspel. JAG ÄR TRÖTT.  Och så blir det träning ikväll också. Mina ben är lite döda. Nu: Vänner och mellis :-)


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, vad kul att det gick så bra på fotbollen! :) När ska ni spela nåsta gång då? <3

2010-05-05 @ 18:50:36
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att det gick så bra! :)

Det känns lite som om jag svek er när jag inte var med, men jag är säker på att ni klarade er bättre utan mig, haha. Får se till att vara sjuk nästa gång också om Johan skulle tvinga mig eftersom jag var anmäld... ;)

2010-05-05 @ 22:50:27
URL: http://emmanelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0