köldchock

jag är fylld till bredden av D-vitamin, mitt lager ska nog räcka hela vintern nu. för vad än alla säger om charter och solsemester och allt så är jag jävligt mycket gladare nu är för en vecka sedan. solen och värmen och det salta, varma medelhavsvatten och all god mat och läsning och att bara vara i en hel vecka har gett mig energi att förmodligen överleva hela vägen fram till jullovet. jag tänker inte gå in på beskrivningar av hela stället och alla dagar, bara några få ord som kan sammanfatta det hela: sol. värme. bad. salt. sand. håkan hellström. kusin-lek. strandvolleyboll. läsk. promenader. lite jogging. bikiniränder. tjock grekisk youghurt. underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0