Musiktips

ni vet ju att jag älskar Håkan Hellström sådär lite för mycket så för att blanda ut det hela lite tänkte jag ge er lite andra musiktips (det blir specifika låtar från artister som också i övrigt är grymma:

Timo Räisänen – Sunday

Familjen – Det Var Jag

John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Live at the Nokia Theatre

Mumford & Sons – White Blank Page

Babian – Skaka Röv (de var förband till Timo i våras och hade värsta draget på scen hihihi)

Robyn – Criminal Intent

Oskar Linnros – 25

Belle and Sebastian – Step Into My Office, Baby

Hot Chip – Over And Over

Snook – Snook, svett & tårar

Salem Al Fakir – It's True

Earth, Wind & Fire with The Emotions – Boogie Wonderland - with The Emotions

Markus Krunegård – Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Kent – Ensamheten

Röyksopp – What Else Is There ?

The Housemaster Boyz – House Nation

Mariam Walentin – Snart Är Det Jag Som Är Kung (LEJONKUNGEN FOR THE WIN!)

Säkert – Vi kommer att dö samtidigt

där har ni en ny spellista att skapa vänner. hejdå.

Kommentarer
Postat av: ella

villllka härliga låååtar älskar alla !

2010-12-12 @ 03:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0