with my whole heart

hej. ni vet den där housen som jag har skrivit ganska mycket om. dansstilen. som jag bara hinner med en timme i veckan. som är fantastiskt rolig. det är en dansstil som dansas till ungefär The Housemaster Boyz – House Nation eller Kerri Chandler – Bar A Thym - Original Mix. så. musiken är sjukt snabb, likaså fotarbetet i dansen. man kan kanske säga att det är lite som uppskruvad hiphop utan armar. fast ändå inte. jag råder er att titta på klippet här för att förstå riktigt vad det handlar om. för jag märker det själv, det är svårt att förklara. och ni borde prova någon gång för det ger värsta kicken. just det. man freestylar mycket, dvs dansar utan koreografi. peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0