10/10-10

Hej. Jag har en myshörna på mitt rum, även fast den inte får plats riktigt. Men jag låtsas att den gör det. Den är jättemysig i alla fall, och snart får jag se den för första gången när det är mörkt ute och då kommer det bli så fint att sitta där under filten i hörnet mellan bordet och bokhyllan och nästan inte synas. Med de tända ljusen. Jag kan berätta att jag så gott som lever i min nya kofta, det perfekta komplementet till min annars alldeles för kalla jeansjacka (borde verkligen köpa en vinterjacka nu). Snart ska jag spela match, första på tre veckor, sjukt sköj. Å vad man borde ha fler såna här helger. Såna där man kan bestämma själv vad man vill göra, träffa fint folk, gå promenader. Ta det lugnt. Jag behöver fler sådana här helger.


Kompaktkameran kan


Galen hund gillar att hoppa efter löv


Elit.








Birthdaygrrl.


Jag drack cola. Här är resultatet.


Frida så vacker :)


Det här är min syster som alltid är charmig på bild och som jag älskar jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

alltså maja du vet att jag älskar dig, men VAFAN???? det där var det ocharmigaste jag har sett i HELA mitt liv! är det där ens en människa eller är det en deformerad hudklump? ingen vet...

2010-10-16 @ 01:29:06
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0