och jag vet inte varför men kanske är det därför


(vet inte varför, men lite solsken är aldrig fel)

det verkar inte bli så mycket av den här dagen. men det är kanske skönt. de säger att jag behöver vila min kropp, men sanningen är att jag inte har tränat hårt på sjukt länge och jag längtar så mycket efter känslan i kroppen när man är helt död. jag ska ut och springa, pressa mig. ja. det blir ingen festlig halloween, inga kusiner i närheten som man kan använda som ursäkt för att gå och tigga godis. men. jag har väl växt ifrån det där trots allt. tror jag. jag ska återgå till min potenser i matematiken nu. neee. det kanske jag inte gör. jag kanske kryper upp i fönsterhörnan med en kopp te.

"De har gått för att leva sina liv och gud vet att jag måste leva mitt"

Håkan Hellström – Atombomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0