tjohej



Vissa dagar funkar även fast det är mörkt och kallt och molningt. Den här dagen gjorde jag i princip färdigt min stol (fågelstolen som blev mycket fulare än jag hade tänkt mig, men vad gör man...) fick fin respons på engelskan och stannde jag kvar i en timme efter skolan och spelade gitarr i musiksalen med Elina som är tuff. Sen eftersom vi har träningsuppehåll med fotbollen nu så ville jag springa. Så jag gjorde det. Två varv runt Lillsjön och så vägen dit och tillbaka. Det var en sådan runda då det bara flyter liksom, och är lagom jobbigt. Å endorfiner i mitt blod. Nu ska jag titta på Vänner och den här veckan blir en ta hand om mig själv vecka. Hejdå.

PS. Två steg från paradise finns på Spotify nu!

Kommentarer
Postat av: Maja

DU KAN VA SNYGG

2010-10-26 @ 20:06:30
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0