Vad är definitionen av en stol?

Fasen vad exotic snacks är gott. Jag har gått över till att bara köpa pistagenötter och frystorkade jordgubbar med youghurt nu för de två är ju bara himmelska. Till det kör vi That's 70's show. En annan sak som är gott är youghurt med äppelmos. Det har jag också hunnit med. På tal om att hinna med. Jag har redovisat ett projekt i svenska idag, sjukt skönt att bli av med. Nöjd. Men när kursen börjar igen dör jag väl typ.

Imorgon är det studiedag. Å heliga sovmorgon, du är behövd.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag har också stuidedag. och sovmorgon. nej förresten, jag börjar ju jobba klockan sju. kul... jag ska ta självmord.

2010-10-05 @ 16:56:27
URL: http://kometentypkrockarmedjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0