Allt som jag väntat på

Nu kommer alla de där sakerna som jag har längtat efter. I helgen åker jag till Berlin. Sen är det bara två små veckor till skiva och SIGNERING. Ett tag efter det är det helt plötsligt höstlov och då bär det av till varma härliga Cypern och fira mormor. Veckan därefter följer konserten på Hovet. Herre min gud vad fantastiskt det kommer bli. Och bara en vecka efter det är det Lund som gäller för ännu en konsert. Å. Det kommer bli en bra höst. Ska bara ta mig igenom det där emellan det roliga. Vardagen.

Kommentarer
Postat av: Hanna'

Hoho, gillar typ bara den låten med Kent (a) Är det förresten dem som har gjort låten osm är med i Friends reklamen? Vet du vad den heter? :] <3

2010-09-21 @ 17:13:56
URL: http://jarlegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0