Förlorar mig och känslorna faller fritt

Jag hörde Håkan nya singel idag. Jag kan inte något annat än älskar allt han gör nu, så självklart var den underbar. Saknade till havs heter den. Jag dog litegrann.

Vi spelade fan 0-0 mot Värtan. Värtan som har vunnit Gothia cup och är ett av Sveriges allra bästa 96-lag. Värtan som skulle gå genom serien utan att tappa poäng. Vi gjorde det.

Jag ska åka fram och tillbaka till Göteborg imorgon. En släktträff måste man offra lite för. Jag måste hem med tåget på kvällen för på söndag är det fotbollfotboll hela dagen igen. (På samma plan som idag. Ödet eller vad haha) Då ska jag fasen äga ut alla små töntar som tror att de är bäst. Fram till dess. Sova, åka 8 timmar bil och tåg, träffa okända sysslingar, träffa Jonna och Calle, sova, ätaätaätaäta. Just det. Godnatt.

Jag är nog bäst i världen ändå.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig!

2010-09-10 @ 22:57:59
Postat av: Hanna'

Hihi jaoo... Vi får väl se kissekatten ^^ <3

2010-09-12 @ 19:53:48
URL: http://jarlegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0