Jag och äpplet 20/9-10

Vi besökte ett tomt riksdagshus, gick förbi Fredrik Reinfeldts "residens" där han antagligen satt och grubblade över hur han skulle fixa en grym regering. Vi tog oss till Nordiska museet, sprang omkring (nej just vi sprang absolut inte man får inte springa på muséer) åt lite mat, hällde extra socker i en Cola light och tittade på en utställning om plast. Efter några hejdå gick jag och Siri till Gallerian, testade alla The Body Shops lotions som det stod "Try me" på, jag provade en sjukt mysig kofta och sedan bestämde vi oss för att ta en glass på Stockholms näst bästa glasställe; Montis i Gallerian. Den citronsorbeten som jag tog var helt jävla gudomlig. ÅÅÅÅ. Jag dog, fast sen orkade jag nästan inte äta upp den. När jag steg av tunnelbanan i Stora mossen sken solen och jag kände att dessa (kanske) sista solstrålarna måste man ju ta vara på. Jag gick till Slottsparken, plockade upp ett fallet äpple som jag lekte lite med tillsammans med kameran och tog en tugga då och då. Bilderna blev fina. Någon gång i framtiden kanske ni får se.

Kommentarer
Postat av: Alice

åhåhåh, myspysig blogg.

2010-09-20 @ 18:40:26
URL: http://inbillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0