Rätten att ge upp för någon är den sista rätt man har

Saknade te havs och River en vacker dröm inköpta. (Ja, jag köper musik som en tönt och laddar inte ned)

Jag fullkomligt älskar mitt nya hår. Det är sjukt härligt och skönt med kort hår ska ni veta. Idag gick Anki sin sista dag på Kunskapsskolan Spånga. Alla var ledsna. Men jag kommer ju fortfarande träffa henne typ fyra gånger i veckan på träningar och matcher, så det är väl värre för de andra. Nu ska hon till brommasnobbarna i Abrahamsberg. Uschiamej.

Didd kommer hit runt 6 lastad med tre Star Wars-filmer. TJOOOHEJ. Jag har aldrig sett Star Wars innan, hehe. Det blir chiiiiiilllll. DILL. Haha. Hihi. Annars har jag fixat mig ett MVG i hemkunskap idag. Hemkunskap är lättaste ämnet att få det där fina betyget i. Om man är lite van och typ glad så fixar det sig.

En sista sak. Jag ser att Saknade te havs och River en vacker dröm även har kommit in på Spotify. Varsågoda kära vänner. 

Saknade te havs/River en vacker dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0