Tack hej fuck dig jag har fått nog

Undrar varför jag är uppe klockan kvart över fem? Nässprayen funkar inte och jag blöder näsblod. Det är fan femte dagen jag har denna skit nu. Varför kan den inte bara ge sig? Gå och stör någon annan som inte ska spela match snart. Ge den till någon som INTE har haft den i fem dagar. Varje natt har jag sovit sjukt dåligt; vaknat med nästäppa, varit törstig, vaknat svettig. Nu har jag fått nog och istället för att snällt hämta mitt glas vatten skrek jag litegranna. Det hjälpte lite. Men fortfarande. TACK  HEJ FUCK DIG JAG HAR FÅTT NOG.

(Den där fantastiska textraden är snodd från: Oskar Linnros – Din mamma)


Kommentarer
Postat av: Hanna'

Ojdå :o Får testa och doppa i mjölk :) Tror du förresten det är möjligt att ha med en kylväska med mjölk till Falun....? Skulle vara supersexigt att sitta uppe hela natten och doppa :$



Fan att du ska vara sjuksjuk! Kommer du och äter middag med oss? <3

2010-09-04 @ 09:24:51
URL: http://jarlegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0