I will walk those streets were you once walked

Å gud mina nya Dr. Martens är så sjuktsjukt snygga. Om jag hade varit en bra stereotyp-bloggare hade jag kanske lagt upp en bild, men nu är jag ju svår och så icke mainstream som jag bara kan, så tyvärr... I alla fall. Räknade till 7 eller 8 hål och på den vita bakgrunden är det blommor som är så fina och kommer lysa upp nu när mörkret kommer tidigare och det regnar hela tiden. Och det komme också Robyns Body talk pt. 2 göra nu när den är med i min samling. Och Håkan sjunger att han inte orkar fly längre och jag håller med. Så lämnar jag detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: elina

nähäru maja. ifall du hade varit riktigt ''icke mainstream'' så hade du inte ens haft en blogg. och ifall du nu skulle vara så udda så skulle du ha skrivit om bävrar. sådeså. :)

2010-09-19 @ 00:04:18
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0