Cykelförsäljning och picknick

Idag sålde jag min gamla cykel till en tjej som hade flyttat hit från Brasilien i december och var glad över att det äntligen hade blivit lite ljusare i det här landet. Jag var glad över 600 kronor.
Jag har haft picknick två gånger idag, en frukostpicknick nere på gården och sen på eftermiddagen gick jag och mamma till slottsparken och åt pannkakor med blåbärssylt och drack jordgubbssaft.
Mamma
Barfotaväder!
Sommarskor
Picknickträdet :)
Så himla varmt och soligt och mysigt!
Jag hade på mig klänningen från H&M som jag brukar ha när jag går till stranden på sommaren och min jeansjacka från Cheap Monday. Och drack en hel flaska solvarm jordgubbssaft.
Jag älskar Sverige den här tiden på året. Jag älskar träden som bara nästan är gröna och alla människor som går barbenta och sitter utomhus hela tiden för att vi har saknat det så mycket. Och jag älskar att sitta och läsa på en filt och helt plötsligt upptäcka att jag har suttit så i två timmar. Och klockan är sju på kvällen och solen skiner fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0