Saker jag är bra på

  • Skicka dramatiska sms om vilsenhet, kärlek och saknad.
  • Spendera planlösa timmar framför en dataskärm bland fina och mindre fina bloggar.
  • Skjuta upp viktiga saker.
  • Glida iväg från människor som jag inte längre vet om de är viktiga.
  • Ha beslutångest om allt från hårfrisyr till vilket linne är finast på HM till ett av de största besluten någonsin till gymnasieval.
  • Så kallade humörsvängningar. Ena stunden bland molnen och nästa djupt nerner.
  • Vara rädd för tystnad.
  • Jag kan i princip alla Håkan Hellströms texter.
  • Om jag köper kläder, blir jag nästan alltid väldigt nöjd med det jag köper. Aldrig impulsköp som sedan inte används.
  • Våga ha bra självförtroende och våga strunta i blickar och åsikter.
Det var allt för ikväll. Imorgon picknick i Slottsparken och sittplats på Cirkus. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0