SANTA SUSANA - BARCELONA

Jag var på träningsläger över påsk. Jag tänkte att vi skulle ta oss en titt.

Vi flög på onsdagen.






Vi hängde vid poolen om kvällarna med min iPod-högtalare som fint sällskap.






Och mellan träningspassen jobbade vi på solbrännan och var seduktiva.




DIDD DET HÄR ÄR DIN NYA PROFILBILD.


Varje måltid var buffé. Man åt tills man inte kunde stå nästan. Fantastiskt för en matälskare som jag.


Leo tyckte också om maten.


Hanna var SÖT


Till efterrätt serverades vattenmelon. Och världens godaste citronsorbet och massa annat.


Nora!




En kväll var vi nere på stranden. Värme i luften och fin musik ur högtalarna.




(det här kan också vara din profilbild)


Mathilda!


Spansk pojke.




Leo och Isa, snygga som alltid.




En dag åkte vi in till Barcelona. Värmde upp med Crystal Castles-poser och mänskliga bokstäver på tågperrongen.

På La Rambla var det tjockt med folk och soligt och varmt och grönt.


Vi gick till saluhallen.


Köpte torkad frukt av den här killen.


Tittade på fisk och skaldjur i långa rader.




Köpte pizza med fantastiskt mycket ost. Så. Gott.


Sedan köpte vi med oss frukt och satte oss på en gräsplätt mitt i staden.






Fanta lemon <3. Turen gick vidare mot vattnet.


Hamnen med tusen båtar och turkost vatten.


Vi träffade på ett fantastiskt trevligt gatuband.


Nästa stopp var stranden.


GRYMMA SURFARE


Pressapressa.


Efter en snirklig busstur var vi framme vid Camp Nou.


Ganska mäktigt.


Tittade lite på världens bästa och sådär. Barcelona vann med 2-0!

Det var den resan ungefär. Åh. Vill tillbaka nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0