I want to give you a good song

 

Hejhopp! Idag tog jag en tur in till stan lite för mig själv sådär och kärade ner mig i den här kjolen totalt. Jag köpte den tyvärr inte, men det var bra nära alltså! Det jag skulle inhandla kom i alla fall med hem, det vill säga såna roliga nödvändigheter som ett nytt block och en ny mapp. Tjo vad skojigt.

Jag lyssnar totalt sönder Facit och det är en av de bästa skivor jag någonsin hört. På måndag är det Säkerts tur i Dom kallar oss artister!

(snälla säg vad jag ska bygga för stol i träslöjden?)

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ovebettina

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-01-17 @ 10:27:31
URL: http://ovebettina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0