Idag

Hej. Jag tänkte visa hur min dag har sett ut ungefär.

Jag gick hemifrån jättetidigt som vanligt. Det var satans kallt. Men man kunde se trött morgonsol och det var i alla fall lite härligt.




Väl i skolan sysselsatte jag mig med att studera mina pins.


Sen "pluggade" folk. Eller spelade spel på en iPad.


Hanna och Linn var söta som socker.


Sen blev det lite franskaplugg.


Vi kastade pappersbollar som först inte ville fastna på bild. Men till slut så.


Jag snodde Jasmines fluffiga vantar en stund innan lunch. Sjukt mysiga.


Vi knäppade oss ett tag.


Vid två tog skolan slut. Skuggorna var tydliga i solskenet.



Jasmine och Maja var fina på väg till stationen.


De andra tog andra bussar och tåg så jag stod mest och tittade på solen och kollade på skorna.


Jag tog mig ut till Didd och gungade en liten stund.





Vi åt mellis och snackade skit i köket och tittade på blommor och ut genom fönstret.


Sen förflyttade vi oss till övervåningen och gjorde ungefär samma sak plus gitarr och lite house. Vid halv sju snåret var det dags att åka hem.



Jag läste om intervjun med Håkan som var i Filter för ett halvår sen.

Nu ska jag fixa grejer (kamera, packa, duscha). Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0