WHAT A GREAT SUPRISE WHEN YOU DIE

Hey hipsters!
Jag har kapat Majas blogg. Hon vet ingenting!
Eftersom jag inte vill att alla hennes hundratals läsare ska försvinna under denna plågsamma vecka, tar jag eget initiativ till att skriva lite roliga saker. Jag kan börja med att berätta lite smått o gott om MAJA.
Maja är en tösabit på snart 15 vårar. Hon är en av Stockholms bästa fotbollsspelare (iaf ur min synvinkel!) och hon är också en riktigt godsak på dansgolvet (har jag hört...!)
I hennes garderob gömmer det sig inte bara troll från trollhättan utan också riktigt jävla snygga kläder, som jag har en tendens att sno. Just nu har jag en vit tröja med svarta ränder i mina "ägor". Hon har mitt favoritlinne, that bitch.
Maja är en sådan där person som är väldigt smart och begåvad, utan att vara social inkompetent (...eller?). Hon har ganska bra musiksmak. Fast hon rådissar mitt favoritband Johnossi, åh må hon dö en plågsam död.
Nej, det var allt från mig för denna gång! Tro inte att ni blir av med mig, jag lär hemsöka era drömmar och antagligen skrämma er för livet.
Såhär fina är vi tillsammans! (kul att det var typ den enda bilden på endast oss jag kunde hitta. FUUU-)
PEACE OUT !

Kommentarer
Postat av: Nöööööra

Hej frajda! vad fint du skriver!

jag kan intyga på att allt som hon skrev är sanning!

2011-02-27 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0