Behöver lite kärlek från fel håll och sympatier från fel sort





Hej. Kände för att visa lite. Jag snodde klänningen från mammas och Lovis garderob. Koftan är från Köpenhamn någon gång. Jag hade Lovis fina lila Martens också. Det blev jättefint. Min fåtölj matchar också, naajs. För övrigt har det varit en ganska ineffektiv dag, men jag fick ett projektsteg i svenska redovisat i alla fall. Sen har jag suttit barnvakt åt två små galningar idag. Men det gick ganska bra i alla fall. Vi körde lite Photo Booth. Och jag gick hem med 200 spänn till i plånboken. Om en stund är det seriestart på Dom kallar oss artister, Salem Al Fakir är först ut. Hjerta på det. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: elina

Sv: jajajaja håller fullsändigt med! dock var alla reajackor slut, så kunde ej köpa den. Men du får gärna säg till om du hittar någon liknande i framtiden! :)



Men hörru, vad snygg du är då!! Och förresten, enutav dem vietnamesiska restaurang jag var på förut heter nem nem quan, och ligger på åsögatan. google det vettja! När jag var där med pappa och så var det hur gott som helst verkligen, men en del tidningar skriver att det är väldigt olika beroende på vilken rätt man tar, typ att vissa är fantastiska och vissa lite halvdana, men jah, hahah. oj lång kommentar här, men ännu en gång: du är så himla snygg!!

2011-01-31 @ 23:04:33
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: julia

jätte fin blogg !

2011-02-05 @ 17:44:08
URL: http://juliajurvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0