Boll och massa händer och 100-kilos tvåmetersmänniskor som kramas

Det är handboll. Hihi. Jag vet inte hur kul det är egentligen att titta på men det är bollsport och man kan få se lite snärtiga skott och fint spel ibland. I brist på annat att göra liksom. Jaha ni. Jag har gjort 40 armhävningar idag. Ja, inte på rad då men under hela Friskis-passet. Ledaren var grym och kanske lite läskigt peppad. Men bra. Hörrni han gjorde så många höga knän så jag inte visste var jag skulle göra av all luft som skulle in och ut ur mig liksom. Om någon håller anteckningar om mitt liv som mest består av oväsentligheter kan jag tala om att jag har redovisat mitt första steg för terminen. (Skulle inte ha redovisats förra terminen, nejnej).

Imorgon fyller min lilla mamma år. Kanske grattis i förskott då mamma.


Oj sicken oskarp men ni ser ju hur fantastisk min mamma är. Puss på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0